My Home
I 20 år levede Enache-familien med far, mor og ni børn i vildnisset i Bukarests flodområde i perfekt harmoni med naturen. Men en dag blev de fordrevet fra deres paradis og tvunget til at tilpasse sig livet i storbyen.