The Day We Died
Efter tiden efter angrebet mod Charlie Hebdo har den nyligt løsladte forbryder Omar en plan.
Efter tiden efter angrebet mod Charlie Hebdo har den nyligt løsladte forbryder Omar en plan. Imens lever instruktøren Finn, den jødiske urmager Dan og den nedslidte betjent Rico fra dag til dag uden kendskab til deres fælles skæbne.