King of Thieves
En thriller om en flok pensionerede tyve, der begår et stort kup i Londons smykkedistrikt.
En thriller om en flok pensionerede tyve, der begår et stort kup i Londons smykkedistrikt. Hvad der starter som deres sidste forbrydelse, forvandler sig hurtigt til et brutalt mareridt på grund af grådighed. Baseret på sande hændelser.