Jolly Good Christmas
Da den regelrette arkitekt, David, hyrer den frisindede personlige shopper, Anji, befinder han sig pludselig på en vild rejse tværs gennem London på jagt efter den perfekte julegave. Men han finder også noget, han ikke ledte efter.