Insidious
Da en familie flytter ind i et hus, opdager de, at mørke ånder har besat deres hjem, og at deres søn på uforklarlig vis er havnet i koma. De forsøger at flygte og flytter, men indser, at det ikke var huset, som var hjemsøgt.