Holy Father
Instruktøren Andrei og hans kæreste finder ud af, at de skal være forældre. Den kommende mor har ingen rollemodeller fra sit eget, dysfunktionelle hjem, og den kommende far må genoptage kontakten med sin far, der nu er munk.