The Conjuring: the Devil Made Me Do It
Den skræmmende historie om rædsel, mord og en ukendt ondskab, der chokerede selv de erfarne, paranormale efterforskere Ed og Lorraine Warren.
The Conjuring: The Devil Made Me Do It fortæller en skræmmende historie om rædsel, mord og en ukendt ondskab, der chokerede selv de erfarne, virkelige paranormale efterforskere Ed og Lorraine Warren.