City of Angels
Nicolas Cage spiller Seth, et himmelsk væsen, der uset observerer menneskelig lidelse. Han forbløffes af de voldsomme følelser, han får, da han ser Maggie (Meg Ryan), en hjertekirurg, som er rystet efter at have mistet en patient.