Angels of Sinjar
Hanifa og Saeed overlevede med nød og næppe det helvede, Isis skabte for den religiøse og etniske minoritet yazidierne. Hanifa undgik kidnapning, men hendes yngre søstre blev slaver hos Islamisk Stat. Hanifa drager ud for at finde dem og bringe dem hjem.