The Woman Who Loved Elvis
After her husband leaves her, a welfare recipient becomes obsessed with Elvis Presley.
The life of a social worker undergoes dramatic changes after she is assigned to oversee the case of a welfare mother who is almost unnaturally obsessed with Elvis Presley.