We Grown Now
Chicago, 1992. As two friends experience the joys and hardships of growing up together, their bond is tested by tragedy.
In a slummed neighborhood, best friends Malik and Eric experience the joys and hardships of growing up together in 1992 Chicago. But their unbreakable bond is tested when a tragedy rocks their community.