Václav
Outsider Václav ends up in a remand prison, where doctors discover that he is autistic.
The unpopular village outsider Václav (40), whose behavior resembles a teenage boy, ends up in a remand prison. His mother wants to ask for a presidential pardon, but it is conditioned by a petition signed by the fellow citizens...