The Tailor of Panama
A sleazy secret agent is banished to Panama, where he blackmails a tailor into giving him (false) information.
A sleazy secret agent is banished to Panama, where he blackmails a tailor into giving him information. Desperate for the money the unscrupulous offers, the tailor begins to make up details, leading both men into dangerous territory.