Rules of Lies
Thirty-three-year-old Roman becomes one of the twelve people who decided to fight their drug addiction in a closed therapeutic community.
33-year-old Roman is one of twelve people who decide to undergo group therapy in an isolated community in order to tackle their drug addition. Like the others, he also brings with him a murky past which he tries to come to terms with.