The One That Got Away (aka Egyeletes Kaland)
HBO Hungary’s documentary about the Holocaust survivor Thomas Beck. In 1944 Thomas, aged 15, escaped from a Nazi prison, leaving behind Edith. The two begin corresponding, and after 60 years apart, they changed one another's lives again.