Marcela
Marcela marries Jiří but has no idea that she will face problems with housing, her mother-in-law, the birth of a daughter and a divorce.
Marcela married Jiří in 1980. She could not foresee that she would have problems with her flat and her mother-in-law, that she would give birth to a daughter and that, two years later, she would divorce... The authentic story of a woman.