Lóve
Friends Maťo and Tomáš from Bratislava make good money by stealing and robbing cars. One evening, the charming student Veronika enters Maťa's life.
Maťo and Tomáš steal cars for a car repair shop. Maťo's life changes when he meets Veronika, a college student, and falls in love with her. Maťo wants to change his life for her and agrees with Tomáš that the next crime will be his last...