Left of the Dial: America Undercover
A group of investors -- alarmed at the flooding of American airwaves with conservative talk radio -- set out to create a liberal radio network.
In early 2004, a group of investors -- alarmed at the flooding of American airwaves with conservative talk radio -- set out to create a liberal radio network. "Air America" is the result, and this film documents its turbulent inaugural year.