I Spy Returns
In this movie sequel to the TV series, Kelly Robinson recruits his son and Alexander Scott's daughter for intelligence work.
A retired U.S. government agent learns that his daughter has been recruited for intelligence work by his former partner. What happens next is a mix of action and comedy involving the CIA, the KGB, China and old friends from the old world.