After many harvests... Honza and Klára became the parents of twins and the owners of the winery.
A sequel of a summer comedy set in the Moravian vineyards. Honza and Klára became parents of twins and winemakers. However, their everyday worries have alienated them, and they are currently separated. After many years, Honza meets Jirka...