Godzilla
As ancient monsters tear through cities, mankind's only hope lies in a colossal force that could save --or doom-- them all.
With ancient monsters reawakening, humanity faces a global threat. Bryan Cranston and Aaron Taylor-Johnson lead the fight for survival in this visually stunning reboot, where chaos reveals an unexpected ally.