The Exorcism of Roland Doe
New evidence exposes shocking secrets about the real-life exorcism of a 13-year-old boy that inspired the iconic horror film, The Exorcist.
The Exorcist has terrified audiences since 1973, but few know the story is true. For the first time on television, new evidence exposes shocking secrets about the real-life exorcism of a 13-year-old boy that inspired an iconic horror film.