The Blue Tiger
When the mayor wants to demolish a botanical garden, a blue tiger appears and sets off on a magical journey with Johanka and Matyáš.
In a city ruled by the diabolical Mayor, it appears that only one thing can save the old botanical garden from being demolished: the Blue Tiger. Now it is up to Johanka and Matyas to protect the tiger from the evil clutches of the Mayor.