Blackway
Desperate, Lillian enlists the help of lumberjack Lester and his sidekick Nate—the only two men in town who aren't afraid to stand up to her stalker.
A desperate young woman, Lillian, enlists the help of ex-logger Lester and his sidekick Nate – the only two men in town brave enough, or crazy enough, to go with her, and take a stand against her sociopathic stalker, an ex-cop turned crime lord.