Attila
The documentary film maps the lifelong journey of the athlete and modern star of Slovakia Attila Végh.
The documentary ATTILA follows and describes the life story of the sportsman and contemporary Slovak star Attila Végh. It captures the most important chapters of his life from early childhood up to the birth of his son Attila in 2020.