All for the Good of the World and Nošovice
A portrayal of a village where a UFO has landed in the form of a kilometre-long factory: a Korean Hyundai automobile plant.
A portrayal of a village where an UFO has landed in the form of a kilometre-long factory: a Korean Hyundai automobile plant. The village, famous mostly for its sauerkraut and the "Radegast" beer, was thus turned into an industrial zone.