The Age of Innocence
An affluent lawyer risks his place in society when he falls in love with his fiancée's married cousin in 19th-century New York.
Affluent New York lawyer Newland Archer is engaged to socialite May Welland, but when May's alluring married cousin, Ellen Olenska, returns home from Europe, he finds himself questioning whether he should follow society's rules or follow his own heart.