African Dream
A Polish mother travels to Africa to find a Ghanian girl her late daughter rescued from slavery.
Kinga Choszcz, a Polish hitchhiker traveling in West Africa, buys Malaika, a Ghanaian girl, out of slavery. Kinga's death soon after brings her mother from Poland to Africa in a search for the girl saved by her daughter.