Vraždy dětí v Atlantě: Ztracené děti
Dokument nabízí dosud nevídaný pohled na únosy a vraždy nejméně 30 afroamerických dětí a mladistvých, k nimž došlo mezi lety 1979 a 1881 v Atlantě.