Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem
Robert Ford, který již od útlého dětství obdivoval postavu psance Jesseho Jamese, se snaží připojit ke gangu pověstného vůdce banditů z Missouri.
Robert Ford (Casey Affleck), který již od útlého dětství obdivoval postavu psance Jesseho Jamese (Brad Pitt), se usilovně snaží připojit ke gangu pověstného vůdce banditů z Missouri. Obdiv však postupně přerůstá v rivalitu...