THE WEEKND: Živě ze SoFi Stadium
Epický koncert hudebníka Abela Makkonena Tesfayeho, známého jako The Weeknd (brzy se stane "Idolem" na HBO), se natáčel na stadionu SoFi v Los Angeles.