Vymřeli či žijí: Žralok
Biolog specializující se na divokou zvěř, Forrest Galante, pátrá na Maledivách po vyhynulém žraloku. Několikrát tam byli spatřeni zvláštní žraloci, možná právě druh Pondicherry.