Všichni na palubu! Rodinná plavba na Bahamy
V roce 2004 si Rosie a Kelli O'Donnellovy pronajaly výletní loď a vypluly spolu s patnácti sty lidmi na moře. Cílem bylo vytvořit přátelské prostředí pro dovolenou gayů a lesbiček. Dokument z produkce HBO zachycuje atmosféru týdenní plavby.