Všechno nebo nic
Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, kamarádky od dětství. Linda má dceru Lucii. Ani jedna z nich nemá štěstí na muže.
Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, kamarádky od dětství. Linda má dceru Lucii. Ani jedna z nich nemá štěstí na muže. Mají v pronájmu knihkupectví, kde prodává i jejich homosexuální kamarád Eda. Životy téhle trojice zamotá několik mužů.