Vše pro dobro světa a Nošovic
Portrét vesnice, ve které přistálo UFO v podobě kilometrové stříbřité továrny: korejská automobilka Hyundai.
Portrét vesnice, ve které – jak místní říkají – přistálo UFO v podobě kilometrové stříbřité továrny: korejská automobilka Hyundai. Z vesnice, která se proslavila především kysaným zelím a pivem Radegast, se tak stala průmyslová zóna.