Valerian a město tisíce planet
Temné síly ohrožují existenci Alfy, neustále se rozšiřující metropole a domova vesmírných druhů z tisíce planet. Speciální vládní agenti Valerian a Laureline musí závodit s časem, aby identifikovali a zneškodnili hrozbu a Alfu zachránili.