V záři reflektorů: Carrie Fisher a Debbie Reynolds
Pohled zevnitř na dvě bouřlivé hollywoodské legendy: Debbie Reynolds a její dceru Carrie Fisher, doplněný o rozsáhlé osobní archivy.