V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz
Ed a Lorraine Warrenovi riskují život, aby dokázali nevinu muže obviněného z vraždy a prokázali, že šlo o první případ posednutí ďáblem.
Vyšetřovatelé paranormálních jevů Ed a Lorraine Warrenovi riskují své životy, aby dokázali nevinu obviněného a prokázali účast zlých sil v historicky první obhajobě, kde se vrah odvolával na posednutí ďáblem.