T2 Trainspotting
Na počátku byla příležitost... a pak přišla zrada. Uplynulo dvacet let. Mark Renton se vrací na jediné místo, které mu kdy bylo domovem. Čekají tu na něj: Spud, Sick Boy a Begbie.