Správci hřbitova
Jedinými žijícími obyvateli hřbitova jsou hrobníci. Ať je zima, jaro, léto nebo podzim, mají na starost stále to samé. Kopají a pohřbívají. K slzám a nářkům jsou imunní. Zdá se, že jsou zcela oproštěni od strachu a citů.