Spoiler Alert
Jim Parsons hraje v tomto dramatu založeném na memoárech Michaela Ausiella. Film vypráví, jak se jeho vztah s partnerem Kitem Cowanem prohloubí.
Jim Parsons hraje v tomto dojemném dramatu založeném na memoárech Michaela Ausiella. Film vypráví, jak se jeho vztah s partnerem Kitem Cowanem prohloubí, když jeden z nich onemocní.