Sarah Silverman: Jsme neuvěřitelní
HBO představuje duchaplnou Sarah Silvermanovou a její sólový stand-up debut ve speciálu určeném pouze pro dospělé. Pořad se odehrává v intimním hudebním a komediálním klubu v Los Angeles. Sarah dokazuje, že nemá strach testovat hranice.