Rozchod!
Po dvou letech to mezi Garym a Brooke spíš jiskří hádkami než láskou. Jennifer Anistonová a Vince Vaughn v komedii plné humoru i vztahových pravd.
Zdá se, že po dvou letech míří vztah Garyho a Brooke místo k oltáři do pekel. Připravte se na divokou jízdu plnou vtipných a citlivých momentů, kterými vás s úsměvem provedou Jennifer Anistonová a Vince Vaughn.