Rocky III
Rocky Balboa (Sylvester Stallone) vyhrál deset zápasů po sobě, podepsal výhodné smlouvy a stal se slavným po celém světě. Ale když utrpí ponižující porážku od Clubbera Langa, zdá se, že ztratil své postavení.