Pravidla lži
Třiatřicetiletý Roman se stává jedním z dvanácti lidí, kteří se v uzavřené terapeutické komunitě rozhodli poprat se svou drogovou závislostí.
Třiatřicetiletý Roman se stává jedním z dvanácti lidí, kteří se v uzavřené terapeutické komunitě rozhodli poprat se svou drogovou závislostí. Stejně jako ostatní si s sebou přináší temnou minulost, s níž se musí pokusit vyrovnat.