Pravá spravedlnost: Boj Bryana Stevensona za rovnou spravedlnost
Alabamský advokát Bryan Stevenson se věnuje obhajobě chudých, uvězněných a odsouzených, aby vymýtil rasovou diskriminaci z trestního soudnictví.