Pozitivní nahota
Umělec Spencer Tunick se rozhodl vyfotografovat pětaosmdesát nahých lidí, kteří jsou HIV pozitivní. Tato událost se odehrála na veřejnosti v restauraci při příležitosti desátého výročí magazínu POZ.