Posledních 10 let
Dvacetiletá Matsuri Takabayashi se dozví, že jí kvůli nevyléčitelné nemoci zbývá jen deset let života. Rozhodne se na to nemyslet a nezamilovat se.
Dvacetiletá Matsuri Takabayashi se dozvídá, že jí kvůli nevyléčitelné nemoci zbývá pouhých deset let života. Rozhodne se na to nemyslet a nezamilovat se, ale na oslavě výročí bývalých spolužáků potká Kazuta Manabeho.