Pat a Mat znovu v akci
Přestěhovali se do nových domů, kde na ně čekají nové kutilské výzvy a nové příhody. Pro Pata a Mata nic není problém, ať již se jedná o boj s rojem včel, opravu elektrické sekačky, ucpaný odpad, boj s krtkem nebo stavbu nové skalky.