Pat a Mat: Kutilské trampoty
Pro naše dva kutily není žádná komplikace překážkou a žádná výzva dostatečně velká. Geniální nešikové Pat a Mat přinášejí další sérii nápadů, katastrof a originálních řešení. Doma to raději nezkoušejte!